Frequently Asked Questions

Bestellen

Wanneer kan ik zelf een kerstpakket samenstellen?

U hebt van uw werkgever een code ontvangen met gebruikersnaam en wachtwoord. Hiermee logt u in op www.lokaal.kerstpakket.nl
Vervolgens ziet u hoeveel dukaten u hebt gekregen om te besteden aan het kerstpakket. Met de dukaten shopt u zelf het kerstpakket bij elkaar.

Kan ik ook als particulier een kerstpakket bestellen?

Ja dat kan ook. Wij vragen u vriendelijk dit pakket zelf af te halen bij de leverancier waar u besteld hebt. Betreft het een voucher, dan krijgt u deze digitaal toegestuurd (hou de spambox in de gaten).

Ik wil alleen de Tilburgse kerstsokken

Dat kan. Binnen Tilburg bezorgen wij deze voor u voor een extra bedrag van 2,- (ongeacht aantal paar sokken) Ze kunnen ook opgehaald worden op zaterdagochtend bij de carnavalsstichting. Ledeboerstraat 5 te Tilburg.

Ik wil alleen het Tilburgs Winterpakket

Dit pakket met Tilburgse Sjaal, kerstsokken en kruidenlikeur kan op adres in Tilburg thuis bezorgd worden a 4,50 OF gratis afgehaald worden op zaterdagochtend bij de carnavalsstichting, Ledeboerstraat 5 te Tilburg.

Tot wanneer kan ik het pakket samenstellen en bestellen?

U kunt Sinterklaas-, kerst- en eindejaarspakketten zelf samenstellen tot de datum die uw werkgever hiervoor heeft bepaald.
Particulieren kunnen tot 15 januari 2021 hun pakket bestellen of zolang de voorraad strekt.

Hoe weet ik op welk bedrag ik zit tijdens het samenstellen?

Tijdens het bestellen ziet u aan de rechterkant van het scherm de ‘kassabon ’met de prijs tot dan toe.

Levering

Waar wordt mijn pakket geleverd als ik het heb besteld via mijn werkgever?

In Tilburg, tot een straal van 25 km rondom Tilburg,: Met uw werkgever wordt een datum afgesproken waarop alle pakketten op het bedrijf/ bij de organisatie worden afgeleverd. Uw werkgever zorgt voor de verspreiding hiervan.

Buiten de regio van 25 km rondom Tilburg: De kerstgeschenken kunnen door de werkgever op een afgesproken dag zelf worden opgehaald Of we bezorgen de pakketten tegen het standaard PostNL tarief met extra handlingskosten voor het inpakken.
Evt. kunnen de pakketten met een koerier op uw bedrijf worden bezorgd. Prijs op aanvraag.

Waar wordt mijn pakket geleverd als ik het particulier heb besteld?

Als u een kadobon besteld ontvangt u deze digitaal.

Als u een Tilburgse kerstsok of een Tilburgs winterpakket hebt besteld kunt u dit voor een meerprijs laten thuisbezorgen of gratis ophalen op zaterdagochtenden op de Ledeboerstraat 5 te Tilburg.

Hebt u een ander pakket besteld dan vragen we u deze op te halen bij de desbetreffende winkelier. Neem dan wel uw betaalbewijs mee.

Betaling

Moet ik vooruit betalen?

Als u de opdracht bij ons plaatst, krijg u van ons een digitale opdrachtbevestiging en een factuur per mail. Deze verzoeken wij u vóór de levertijd te betalen. Bij grotere bestellingen (vanaf €2500,-) kunnen we overeenkomen dat 50% vooruit betaald wordt en 50% na levering.

BTW

Alle producten zijn inclusief BTW geprijsd.

Wat als het product niet goed wordt ontvangen?

Als een product niet voldoet bij ontvangst dan ontvangen we hiervan graag een foto en zullen we ons best doen hetzelfde product of, indien niet meer voorradig, een gelijkwaardig product na te leveren.

Kan er geretourneerd worden?

Na het zelf samenstellen van het kerstpakket en de definitieve bestelling kunnen geen veranderingen meer worden doorgevoerd. Ook kunnen producten niet worden geretourneerd.

Waar kan ik voor vragen terecht?